Eurocopa, este año si, seguro que la ganamos

Temes que fa més de dos mesos que no tenen activitat.
fritz
Barretina
Barretina
Entrades: 360
Membre des de: 22 set. 2003, 12:01

Eurocopa, este año si, seguro que la ganamos

EntradaAutor: fritz » 21 juny 2004, 13:31

Bones,
Vagi per endavant que no estic especialment content per la derrota d'ahir el vespre de la selección, tampoc em varen caure les llàgrimes, simplement, al meu entendre, dues seleccions nacionals es jugaven el pas a quarts de final i va guanyar Portugal, ja veus! coses que passen, no poden guanyar tots.
Ara bé, que personatges com en Michel, els locutors de la Cope, de radio nacional, i també de la cadena Ser, no es mereixen res més, també ho dic, només per ells ja ha valgut la pena que la selección torni cap a casa amb la "furia" entre cames ( que bons que son els del 9 diari).
Amb aquest en Michel reconec que li tinc especial mania, els seus comentaris, ofensius per tot alló que no respiri els colors rogigualdos, estan sempre fora de lloc, vaja paio impresentable, l'altre dia, en un partit deia que al contrari se l'ha de "rematar" i " acuchillar", vocabulari d'alló mes amistós, vaja.
Avui escoltava el APM, un locutor d'una radio espanyola explicava, abans de l'eurocopa, alguna cosa així com: pos tengo yo una bandera espanyola aqui en la emisora que parece que me habla, i sabéis que me dice? que este año la ganamos seguro...com diria la jenny i la malik, juasssssssssssssss
Bé, doncs apa, ajo i agua, que em deien els meus estimats "mandos" a la puta mili...

DeepButi
Barretina
Barretina
Entrades: 1385
Membre des de: 12 nov. 2002, 11:30

EntradaAutor: DeepButi » 21 juny 2004, 15:51

jo, com sempre, d'allò més despistat ... selección? quina selección? també és del Cor això? coi, és que no m'entero de res 8)

Apa, que no us fotin les manilles

ness
Contro
Contro
Entrades: 17
Membre des de: 23 març 2004, 14:06

EntradaAutor: ness » 22 juny 2004, 00:02

I avui m'estreno...
He contestat, sí, peró no pas perqué em vingués de gust, sinó, per dir-te, MENTIDER!!!!!! amb lo content que estaves ahir pendeho!
Ja n'ets de carallot, ja... "jooooooo???? si a mi el futbol ni em va ni em vé!" em dius sempre!
Apa, vinga, un petonet de bona nit, i ens retrobem!
Cuida't, i cuida'm, maco! :wink:

alp2500
Barretina
Barretina
Entrades: 709
Membre des de: 02 oct. 2002, 12:00

EntradaAutor: alp2500 » 23 juny 2004, 09:02

Fritz company això de parlar la selecció del país veí, allà ells amb els seu problemes

Però la putada es que s'ha classificat Portugal i aquesta nació juntament amb italia, Txequia i la hispània van fotre un boicot a la selecció Catalana de hockei, per tant des de el meu punt de vista quan mes aviat les fotin fora millor.

En quan a la millor selecció del mon, hem de recordar que es van classificar a la repesca jugant contra noruega (equip de segona fila o tercera ) i ens van vendre la victòria com el millor triunf de la seva vida, Van a portugal i guanyen a Rúsia de xiripa i sense voler, i torne-mi el millor partit de l'any i desprès quan quatre helenis ens tornen a la realitat comença el Gran Fracaso de la Seleccion, menys vendra fum i mes realitat

Això no passarà quan tinguem la nostra per tatn

SELECCIO CATALANA i els veins que vagin guanyan copes del mon als diaris que es l'únic lloc que les poden guanyar

a reveure

Psc

Torna a “Relíquies”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 102 visitants