Bones,
Vagi per endavant que no estic especialment content per la derrota d'ahir el vespre de la selección, tampoc em varen caure les llàgrimes, simplement, al meu entendre, dues seleccions nacionals es jugaven el pas a quarts de final i va guanyar Portugal, ja veus! coses que passen, no poden guanyar tots.
Ara bé, que personatges com en Michel, els locutors de la Cope, de radio nacional, i també de la cadena Ser, no es mereixen res més, també ho dic, només per ells ja ha valgut la pena que la selección torni cap a casa amb la "furia" entre cames ( que bons que son els del 9 diari).
Amb aquest en Michel reconec que li tinc especial mania, els seus comentaris, ofensius per tot alló que no respiri els colors rogigualdos, estan sempre fora de lloc, vaja paio impresentable, l'altre dia, en un partit deia que al contrari se l'ha de "rematar" i " acuchillar", vocabulari d'alló mes amistós, vaja.
Avui escoltava el APM, un locutor d'una radio espanyola explicava, abans de l'eurocopa, alguna cosa així com: pos tengo yo una bandera espanyola aqui en la emisora que parece que me habla, i sabéis que me dice? que este año la ganamos seguro...com diria la jenny i la malik, juasssssssssssssss
Bé, doncs apa, ajo i agua, que em deien els meus estimats "mandos" a la puta mili...